Följ dessa enkla steg för att skapa och publicera ditt evenemang på några minuter.
Att skapa ett evenemang är enkelt och går snabbt. I den här guiden går vi igenom varje steg – från att lägga till grundläggande information till att publicera ditt evenemang och dela det med era kunder.
( Det finns tre steg ni behöver klicka er igenom för att skapa evenemanget. Alla inställningar som görs går att ändra i efterhand. )
1. För att skapa ett nytt evenemang går ni in under Evenemang och klickar på det gröna + tecknet
2. Fyll i alla grundläggande evenemangsuppgifter som visas på skärmen. Klicka på Nästa
(Vill ni använda en numrerad arena som inte finns i rulllistan? Kontakta arrangor@nortic.se så hjälper vi er.)
3. Ange namnet på priskategorin i den övre rutan och pris i den nedre rutan. Tryck på Nästa.
4. Läs igenom villkoren och priserna och klicka sedan i rutan för Jag godkänner villkoren och priser för att sälja med Nortic. Rutan Skapa evenemang kommer bli blå. Klicka på Skapa evenemang.
5. Evenemanget kommer nu att landa under utkast där du kan klicka på ändra för att t.ex. lägga till evenemangsinformation, en bild på evenemanget eller fler speldatum.